louiseahs

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Louise Åhs - 20 november 2011 19:06



mitt lilla hjärta. <3  

Av Louise Åhs - 20 november 2011 18:34

Minnah.

Idag åkte jag till Hybo med min lilla sessa, för jag tyckte att hon skulle bada så att all klor försvann ifrån hennes kropp, eftersom jag inte hade någon duschtvål med till henne när jag var på badhuset för att det ligger i hybo. så jag packade ihop min karl och min lilla dotter och släppte av Christian hos Jimmy i Ämbarbo, sen åkte vi vidare. Malin var där, så hon fick klä av Minnah medans jag sprang på toaletten, sen vart visst Minnah lite illamående, så hon kräktes ner hela Malin, byxor, tröja osv osv. så malin fick tvätta lite. 

Minnah som älskar att bada sparkade och levde loppan i badvattnet, sen var hon inte ett dugg arg när vi plockade upp henne och klädde på henne, det var skönt. 


nu är vi hemma och kollar på tv, jag är så jäkla trött så jag skulle nog kunna somna på plats. haha..

kikar på min mans bröllop, så jäkla bra.

ikväll kommer det ju ett nytt avsnitt av Jersey shore också, får se om jag orkar kolla på det, eller om jag hinner somna innan.  


vill gå och se twiligt, funderar på om tisdag kanske är en bra dag att göra det på. 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards