louiseahs

Alla inlägg under februari 2012

Av Louise Åhs - 28 februari 2012 21:59

på resten av mitt liv! 


kan behöva en ny start, ett nytt liv.

ett liv där allt kretsar runt migsjälv och min älskade Minnah.

detta kommer jag klara! 



nu blir det big brother, sen blir det kanske sängen! 

Av Louise Åhs - 27 februari 2012 09:39

 


vattkoppor + potatismjöl = lycklig bebis & mjöligt hem! 

Av Louise Åhs - 26 februari 2012 14:41

.... vill man inte leva med! 

Av Louise Åhs - 19 februari 2012 00:04

ja, som rubriken säger, jag ber om ursäkt! 

MEN, jag har beslutat en sak nu, och inte en dag för tidigt heller måste jag säga! 

jo, såhär ligger det till! jag tänker INTE lova någonting om att jag ska blir bättre på att blogga utan nu blir det såhär istället, jag bloggar när jag har tiden och lusten till det! :) 


nu ska jag sova! 

natti natt! :D


 

Av Louise Åhs - 9 februari 2012 11:20

Dag 17 - Bästa resan.

den bästa utlandsresan måste ju vara när vi var i Polen med skolan! 

eller när jag och Malin var i mallorca. 

Polen var mest lärorikt, mallorca var mest semester. 

bästa resan inom sverige måste ha vart när jag åkte till Borås för första gången! 

för då bestämde jag mig för att åka ner igen, och sen blev jag ju kvar där. 

-

Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Haha, ja det är såå mycket det! vet inte vad jag ska ta som tex!
Men när Minnah skrattar, då jäklar skrattar jag också, nästan så tårarna sprutar! 
-
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
jag vet inte om det finns något som jag ångrar så mycket att jag aldrig mer kommer göra om det? 
denna måste jag fundera på ett tag till! 
och finns det något, så skäms jag nog förmycket för att gå ut med det offentligt! 
-
Dag 20 - Bästa filmen.
ååh, det finns så många!
a walk to remember,
dear john,
millenium serien,
beck-filmerna,
wallander-filmerna,
johan falk-filmerna,
aristocats,
alla änglagård-filmerna
och the notebook!
(såg den sist nämnda första gången för någon dag sen, och faaaan så jag grät! usch)
-
Dag 21 – Här bor jag.
norrimyrav 1, hybo! ;) 
haha nej men här kommer bild! :) 
 
mitt kök! <3
-
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
usch vilka jobbiga frågor! hmm. tänka till på denna med.
1: när saker tar längre tid än vad som sägs.
2: när jag alltid är stressad.
3: när folk ringer mitt i nätterna. ( nu har inte det hänt på ett tag, så peppar peppar! ) 
4: när jag har feber blir jag irriterad, just på att ha feber! 
5: att parabolen inte får in några kanaler! 
-
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
jaru, ingen aning hur jag kommer vara när jag är gammal, 
hoppas bara inte på att vara en surkärring som står i fönstren och skriker på ungdommar. 
hahaha.. 
men vill inte bli någon översminkad, "fjortis"-gamling! 
jag vill bli som min mormor, alldeles lagom av allt! :) 
-
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.
 
Av Louise Åhs - 4 februari 2012 15:01

Dag 17 - Bästa resan.

den bästa utlandsresan måste ju vara när vi var i Polen med skolan! 

eller när jag och Malin var i mallorca. 

Polen var mest lärorikt, mallorca var mest semester. 

bästa resan inom sverige måste ha vart när jag åkte till Borås för första gången! 

för då bestämde jag mig för att åka ner igen, och sen blev jag ju kvar där. 

-

Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Haha, ja det är såå mycket det! vet inte vad jag ska ta som tex!
Men när Minnah skrattar, då jäklar skrattar jag också, nästan så tårarna sprutar! 
-
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.
 
Av Louise Åhs - 3 februari 2012 10:18

tänkte sätta mig idag och göra mig en ny header, men får se hur det blir. 

jag och monica ska iallafall åka och hälsa på lillebror idag, det är Anna & Marcus son som kallas för lillebror för dom visste först inte vad han skulle få heta, men nu har dom bestämt sig för Ville. så vi ska iallafall åka och hälsa på Lillebror Ville, ska ge honom lite kläder som vi tänkte se om han kan ha. 


imorse när Minnah vaknade för frukost vart jag så sjukt stressad så jag slog knät i hennes säng, och självklart slog jag hål på det, så det blev till att springa in på toa och plåstra om undertiden som vattnet stog på värmning, och nu när jag klev upp insåg jag att det är blod i sängen också, så nu måste jag ju byta sängkläder också. attans! jag som precis har bytt och precis har fått undan all tvätt i tvättkorgen, nej dessa sängkläder kommer INTE ta upp all plats! ABSOLUT INTE!

ojojoj.. för lite frukost åt lillstintan så har man att göra hela dagen sen. :) 


igår kväll vart det "the girl with the dragon tatto" och måste bara säga det - FYY FAAAN vilken dålig film! svenska är såååå mycket bättre! japp, det är den!

ska även kika på Paranormal activity 3, försöker tjata på carola att hon ska ta med sig sin kattafan och komma hit och kika på den med mig, och sen sova i min säng och rädda mig ifrån allt skit. haha får se hur det går.. 




 

Av Louise Åhs - 3 februari 2012 10:13

Dag 17 - Bästa resan.

den bästa utlandsresan måste ju vara när vi var i Polen med skolan! 

eller när jag och Malin var i mallorca. 

Polen var mest lärorikt, mallorca var mest semester. 

bästa resan inom sverige måste ha vart när jag åkte till Borås för första gången! 

för då bestämde jag mig för att åka ner igen, och sen blev jag ju kvar där. 

-

Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards