louiseahs

Alla inlägg under september 2012

Av Louise Åhs - 5 september 2012 21:45

Kärleken föder svartsjukan,
svartsjukan dödar kärleken.

Av Louise Åhs - 1 september 2012 00:23

Ojojoj!! Att det kan vara så himla jobbigt att ordna inför ett 1års kalas!!
Jag säger då det, tacka gudarna för att man bara fyller år 1 gång per år!
Tänk! Ett helt år kvar tills jag behöver genomlida denna stress igen, och just tanken på att det kommer bli värre och värre för varje år som går håller på att ta kål på mig redan nu!
Nä! Jag måste minsann sluta oroa mig!

Många fina presenter fick Minnah på sin 1års dag! Orkar verkligen inte skriva ner allt!

Jag var som sagt helt slut och slocknade utslagen i sängen klockan halv 10!
Massa folk kom och gick hela dagen, massa kaffekokande och plocka in och ut tårtor, kakor och saft ur kylen.
Imorgon bitti väntar ett diskberg utan dess like som jag ännu inte orkat ta!

John blund är påväg hit nu som det känns, så jag ska släcka telefonen, stänga ögonen och underlätta den gamle lille mannens jobb!

Tänkte även ännu en gång prova att slänga med en bild!
Går det inte så går det inte! Det ser ni ju själva isåfall! :)
Om det fungerar så är det nya kläder som minnah fått av min moster i födelsedagspresent, hon kan det där med att sticka hon! :)
Funkar det inte så får ni vara nyfikna eller söka upp mig på instagram! :) (louiseahs)
Godnatt! :D


Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards