louiseahs

Alla inlägg under september 2014

Av Louise Åhs - 22 september 2014 22:24

som vanligt så dröjer det mellan inläggen.. 



som jag skrev på fb, ingen behöver slå mig hårt i ansiktet för att jag ska få känna att jag lever iallafall... 

många bollar i luften, den saknade personen som skulle ha varit den ända hjälpen i nuläget utan att tjafsa om något befinner sig på tok för långt borta. känns som att vad man än gör så är det fel, kan någon tala om för mig vad fan jag ska göra då? 


Plugg - läxor - praktik

Jobb 1 & Jobb 2.

2 hundar

ensamstående till en 3-åring med trots..

livet känns redan kämpigt, jag behöver inte uppläxning var och varannan dag.. 


Söka nytt, ja tack.. om jag bara hade haft möjligheten.. 


over and out. 


Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards