louiseahs

Alla inlägg under april 2012

Av Louise Åhs - 30 april 2012 23:17

19:e Maj

närmar sig med stormsteg!




WIHOO!!

tagga tagga!

:D 







Av Louise Åhs - 30 april 2012 22:52

hihi, fick mig ett gott skratt ikväll! :)

grymt härligt! 


_________________________________________________



från det ena till det andra,

du påstår att när man skriver en flörtgubbe, alltså ;)

i ett inlägg i en kommentar eller ja i what ever! 

så betyder det att man skämtar??!

men varför då fortsätta bre på? 

och jo, då borde väl en lipgubbe vara lika mycket skämt eller? 

och sen formulerade inte jag mig som du påstod! 

så du kanske ska börja fundera på om du har lässvårigheter,

och den andra skrivsvårigheter! 


men orka er och era fjortisfasoner! 

jag känner er bättre än så, 

underbart är kort!

i detta fall, förmodligen väldigt kort!

ni som förlorar på detta, inte jag! 


_________________________________________________



ingen god nyhet ännu heller! 

förtusan människa, nu får du väl brassa på lite eller?


______________________________________________________________________


Var iväg och mätte och vägde Minnah idag! 

inte så stor förvandling! 

träffade även tandhygienisten! 

mitt lilla hjärta har nu 8 tänder och den 9:e påväg, 

hon kryper och går om hon får hålla i ens fingrar! 

inte så liten längre mitt lilla hjärta, och ändå är hon bara 8 månader! 


_________________________________________________________________________________________



det var allt för mig just nu! 

känner att jag inte direkt orkar mer nu! 

Av Louise Åhs - 28 april 2012 22:11

att en person som man inte haft någon kontakt med alls på så många år, 

bara kan komma in i ens liv på några få dagar och få allt att bli så mycket ljusare i vardagen! 

vi har så sjukt mycket att prata om! 

känns så jäkla konstigt ändå att allt kan gå så fort, 

från att prata högst 1 gång varannan månad (- vartredje, om inte en gång i halvåret tillochmed) på facebook, till att skriva med varandra hela tiden nu! 

känns sjukt bra att få kontakt med dig igen gumman! :) 


jag lovar dig! allt kommer gå bra, oroa dig inte!!

Av Louise Åhs - 27 april 2012 09:36

du gör det ju jävligt svårt! 

du skickar ett sms till mig och skriver massa saker, jag svarar och och ställer massa motfrågor, men får jag något svar? ... nej!! och så säger du att jag inte ska hålla på och skriva i min blogg om dig och grejjer, men du ger mig ju inget annat val! 

du verkar ju vara så jävla nyfiken på mitt liv och på vad jag tycker och tänker om dig eftersom du uppenbarligen läser min blogg! därför skriver jag här för att bäst nå dig! 


Så när du läser detta kan du väl ta dig i kragen, visa att du är 21 år och sluta vara omogen! (de vill säga hör av dig) 


du kan inte skicka sms till mig och skriva att jag hade en chans men att jag inte har det längre, när det inte ens är jag som ska ta den där "chansen" utan du! 

det är ditt fel att det är såhär (i grund och botten) tänk på hur du beter dig emot folk om du vill ha vänner!! för så du behandlat mig kan jag inte påstå att man gör emot en vän! 


Av Louise Åhs - 26 april 2012 20:02

finns så sjukt mycket jag just nu vill skriva om och berätta om - uppdatera er om vad som händer i mitt liv just nu!

men jag vill inte att det hamnar i "händerna" på fel personer ännu! 


idag när vi var på dollar så hittade jag två sjukt snygga - heta och sexiga karlar som jag bestämde mig för, BÅDA två ska hem till mig och dela säng med mig! MYSPYS


denna Pippi-docka tjatade Minnah (Carola) till sig igår!! 
jäkla påhitt alltså!

Carola skulle egentligen ha köpt den tycker jag, hennes fel att "minnah ville ha den"! 


 


 Nu kom min dejt för kvällen, ännumer myspys! 

Av Louise Åhs - 26 april 2012 18:15

har haft en sjukt bra dag med sötaste! <3

var först och fikade på finnes, sen gick vi runt på ljusdal, parfymshopen - fifty fifty - hannas - guldfynd - coop - banken - maud och margots och dollar store! 

åkte några varv på ljusdal, sen skjutsade jag hem sötaste! <3


åkte hem en snabbis och matade minnah, sen ner på Ljusdal igen, gick på fifty fifty igen och mötte upp carola där sen gick vi på ergüns och fettade i oss pizza. :) 

Cristoffer kom också och gjorde oss sällskap, skjutsade upp honom på åsen och sen bar det hemåt igen! 

så nu sitter man här efter en sjukt lyckad dag med personen jag saknat sjukt mycket, med carola och med min kära långhåriga bror! :) 


helgen kommer absolut bli lika bra tror jag!! :D 


nu tänkte jag ta lite kort på det jag köpte till mitt lilla <3 igår och slänga ut här på bloggen! :) 

Av Louise Åhs - 25 april 2012 13:45

jag skojar inte heller, men nu går NI fanimej förlångt! 


en liten fråga jag gärna skulle vilja ställa! 
hur ofta menar DU ordagrant orden du slänger ur dig när du är förbannad?

 tror säkert inte att du tänker på vad orden du säger har för betydelse innan du kastar dom i fejset på folk du är förbannad på? eller har jag fel? rätta mig gärna isåfall! 


men ska tala om för dig att JAG sitter inte och förbereder ett tal inför mina utbrott, jag sitter inte och tänker på vad jag ska säga och inte säga, om du gör det så planerar ju du dina utbrott! 

tänk digsjälv i min sits! och fundera ut hur DU själv hade reagerat, så kan ju du återkomma till mig med svar sen om du anser att min reaktion är felaktig! 


________________________________________________________



det var detta jag anade, det jag trodde hela tiden! 

DU sitter och talar om för mig hur jag ska gå tillväga med saker och ting, att jag inte ska ha kontakt med en person för att denne är dum i huvudet och behandlar mig fel, DU säger till mig att han inte ens är värd att bli kallad vän, att DU ska säga upp all kontakt med honom och radera honom helt och hållet! men vad är det då du håller på med? 

är jag verkligen värd detta? DU säger till mig att du förstår vad jag går igenom! att det är jobbigt osv! då kanske du förstår nu också vad jag går igenom pga ditt beteénde eftersom att du påstår att du själv varit med om det! 


Bara för att dina föredetta vänner "tagit" dina killar / ex, betyder det då att du ska göra likadant? 

du blir vän med mig, ser till att jag och Christian blir osams, för att du ska kunna komma närmare honom, eller vad fan är det du håller på med? vad ska jag tro? 


du sitter och snackar en jävla massa skit om honom till mig, och när jag säger det till dig när han är med, så säger du ingenting? 

likadant gör han, han sitter och snackar en jävla massa skit om dig till mina vänner, och när jag säger det till honom framför ögonen på dig så påstår han att mina vänner ljuger? jaa, jag hade 3 vänner, som faktiskt ljög för mig, och det är er jag skriver om nu! 


det är DU som skapar problemen runt om mig! det är DU som är boven, det är inte han - vilket jag hela tiden trott! det är bara DU

jag har fan lyssnat på dina jävla ord, jag har litat på dig! till vilken jävla nytta egentligen? 


förstår inte riktigt vad du får ut utav detta? SNÄLLA tala om det för mig! 

Av Louise Åhs - 25 april 2012 10:34

det är ju lite roligt ändå att en del personer tar åt sig allt man skriver på facebook, och ska "ge igen" genom att vara 100% värre tillbaka!  

Haha, jag tycker bara det är skrattretande, att dom inte kan tänka lite längre! ALLT KRETSAR INTE RUNT ER! hahaha, sorliga människor!

men glad är jag för det ändå! :)

en statusuppdatering kan innehålla mycket olika, några ord kan faktiskt handla om er, men andra ord kan handla om så sjukt mycket annat! men varsego och ta åt er om ni tycker att ni är värd ALLA dessa ord!



Minnahs sjunde tand har nu kommit upp och hon är inte ens åtta månader ännu! hon fick sina två första tänder när hon var 4 månader, sen har dom bara kommit, och jag har inte märkt någon skillnad på henne ens, inge skrik - bråk - feber, utan samma glada tjej hela tiden! :) 

mammas gojänta! :) 


nu blir det lite frukost åt mitt älskade lilla hjärta, och jag säger då det, ikväll blir det sängen tidigt! :) 


uppdaterar kanske mer sen, har lite små planer på hur jag ska spendera denna dag till fullo, får se hur det slutar! 

Puss & Kram. 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards