louiseahs

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

ursäkta mitt ordval!

Av Louise Åhs - 25 april 2012 13:45

jag skojar inte heller, men nu går NI fanimej förlångt! 


en liten fråga jag gärna skulle vilja ställa! 
hur ofta menar DU ordagrant orden du slänger ur dig när du är förbannad?

 tror säkert inte att du tänker på vad orden du säger har för betydelse innan du kastar dom i fejset på folk du är förbannad på? eller har jag fel? rätta mig gärna isåfall! 


men ska tala om för dig att JAG sitter inte och förbereder ett tal inför mina utbrott, jag sitter inte och tänker på vad jag ska säga och inte säga, om du gör det så planerar ju du dina utbrott! 

tänk digsjälv i min sits! och fundera ut hur DU själv hade reagerat, så kan ju du återkomma till mig med svar sen om du anser att min reaktion är felaktig! 


________________________________________________________



det var detta jag anade, det jag trodde hela tiden! 

DU sitter och talar om för mig hur jag ska gå tillväga med saker och ting, att jag inte ska ha kontakt med en person för att denne är dum i huvudet och behandlar mig fel, DU säger till mig att han inte ens är värd att bli kallad vän, att DU ska säga upp all kontakt med honom och radera honom helt och hållet! men vad är det då du håller på med? 

är jag verkligen värd detta? DU säger till mig att du förstår vad jag går igenom! att det är jobbigt osv! då kanske du förstår nu också vad jag går igenom pga ditt beteénde eftersom att du påstår att du själv varit med om det! 


Bara för att dina föredetta vänner "tagit" dina killar / ex, betyder det då att du ska göra likadant? 

du blir vän med mig, ser till att jag och Christian blir osams, för att du ska kunna komma närmare honom, eller vad fan är det du håller på med? vad ska jag tro? 


du sitter och snackar en jävla massa skit om honom till mig, och när jag säger det till dig när han är med, så säger du ingenting? 

likadant gör han, han sitter och snackar en jävla massa skit om dig till mina vänner, och när jag säger det till honom framför ögonen på dig så påstår han att mina vänner ljuger? jaa, jag hade 3 vänner, som faktiskt ljög för mig, och det är er jag skriver om nu! 


det är DU som skapar problemen runt om mig! det är DU som är boven, det är inte han - vilket jag hela tiden trott! det är bara DU

jag har fan lyssnat på dina jävla ord, jag har litat på dig! till vilken jävla nytta egentligen? 


förstår inte riktigt vad du får ut utav detta? SNÄLLA tala om det för mig! 

 
 
Linda Bäckman

Linda Bäckman

25 april 2012 14:07

Styrke kram

http://intesomallatror.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Åhs - 10 februari 2015 11:00

Kan äntligen säga med säkerhet att jag funnit min man, träffat honom lite titt som tätt senaste åren, på krogen, fest, byn, gemensamma vänner, osv..  i September gjorde jag mina första pass själv som utbildad croupier för cherry spelglädje, och där...

Av Louise Åhs - 22 september 2014 22:24

som vanligt så dröjer det mellan inläggen..      som jag skrev på fb, ingen behöver slå mig hårt i ansiktet för att jag ska få känna att jag lever iallafall...  många bollar i luften, den saknade personen som skulle ha varit den ända hjälp...

Av Louise Åhs - 27 juli 2014 01:09

känner att det mesta är underbart, förlorar man en står tusen åter!! det var mina ord ikväll! ...

Av Louise Åhs - 6 maj 2014 23:42


Är förhoppninigentaget, eller kanske bara halva? Det finns en, en ända person som verkligen kommer in på djupet, kanske därför det är svårt att vända sig dit? -blir allt lättare när man trycker på den där knappen? Den som bryter allt offentl...

Av Louise Åhs - 28 april 2014 23:31


När ett hjärta blöder? Ge mig ett svar på det, kan inte få stopp på smärtan innanför bröstet.. Det gör ont i hjärta & själ när ens 2,5åriga dotter vill att du ska vara en del utav hennes familj och du endast svarar med din tystnad.. det värker ...

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards