louiseahs

Alla inlägg under augusti 2013

Av Louise Åhs - 28 augusti 2013 22:50

Idag, för 2 år sedan var min lilla dotter beräknad att titta ut. :) hur perfekt hade inte det varit egentligen? Min fina pappa var 38år när jag föddes, han skulle fyllt 58år samma dag som minnah föddes, (om hon hade tittat ut den 28:e) och idag skulle min fina pappa ha blivit 60år. Jag brukar oftast inte gråta längre, men idag är en väldigt tung och jobbig dag. Jag saknar mina föräldrar så det gör ont i hjärtat.

Sitter just nu på golvet och tar ut väldigt mycket känslor på Minnahs födelsedagspresent som ska skruvas ihop.
Känner hur tårarna sakta kryper fram!

Är så fruktansvärt arg, ledsen och besviken, över att jag var så liten när dom gick bort. Jag var bara 8 år, 8 år och 1 månad, exakt på dagen!
Mamma fick aldrig ens bli 40 år, pappa fick aldrig bli 47år.
Jag är så ledsen över att jag aldrig fick chansen att lära känna mina föräldrar på det sättet jag önskar! Jag vet ingenting och jag kommer inte ihåg något, kommer inte ihåg deras doft, deras röster, jag har ingen aning om vilka deras favoritfärger var eller vilka deras favoritlåtar var.

Fortsätt vila i frid mina vackra föräldrar, vi ses snart igen! <3

Av Louise Åhs - 8 augusti 2013 18:53

Tänkte slänga upp lite bilder från eftermiddagens lek - måla med fingerfärg. :)

Sista bilden kommer nog få bli älsklingens bild till studentplakatet! :)

Hon hade iallafall väldigt roligt, och det är ju huvudsaken! :)

Av Louise Åhs - 8 augusti 2013 00:16

Jag brukar inte ha svårt att uttala mig i text, men du får mig helt ordlös, jag älskar dig så fruktansvärt mycket, att det inte ens går med text beskriva. Du kom till mig och jag kan själv erkänna att jag kanske inte varit den bästa mamman den första tiden i ditt liv, jag fokuserade på mycket annat och la min energi på många andra, men det har jag börjat ändra på nu, du är min solstråle och varenda gång du åker till din pappa lämnar du så stort tomrum. Du är väldigt trotsig och ibland väldigt jobbig, men det är den du är och med tiden så kommer allt bli bättre. Jag är så stolt över dig och jag är även stolt över mig själv som faktiskt lyckades skapa en så vacker liten flicka till världen. Du är luften jag andas, du är mina hjärtslag och du är mina steg framåt. Du är hela min framtid. Ingen, och då menar jag verkligen INGEN, kommer någonsin kunna ta dig ifrån mig! Minnah Britta F Åhs, du är mitt liv, mitt allt och inte minst min älskade dotter! <3

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards