louiseahs

Alla inlägg under maj 2012

Av Louise Åhs - 28 maj 2012 13:32

hahaha, skulle inte tro det va! 

inte jämfört med dig och med det du har gjort nu alltså! 

usch, fattar inte hur du kan vara så jävla dum i huvudet! 

säger bara en sak, är du där och gräver så tycker jag riktigt synd om dig! 

 där får man väl garanterat allt ifrån A - Ö ! 


så nu vill jag bara säga - DU ska enbart hålla käften om vad jag gör och inte gör, vad jag ska göra och inte ska göra, vad jag får göra och inte göra! 

en liten påminnelse, sist jag kollade så var jag myndig och kan göra alla mina val i livet själv! så håll bara dina dumma, äckliga kommentarer borta, försök inte styra mig längre! 


LÄS, LÄR och TA ÅT DIG! 

Av Louise Åhs - 25 maj 2012 08:59

usch vad jag är trött idag, men bara att piggna på sig! 

fixa håret och slänga på sig ett ansikte kanske? 

om 30 minuter är det möte, så ska gå upp med minnah till mormor och morfar nu tänkte jag. 

sen väcka jenny och fixa mig! 

stress stress, och ändå sitter jag fortfarande kvar här och skriver, hmm! 

aja...


hoppas ni andra är piggare än vad jag är idag! 

Av Louise Åhs - 19 maj 2012 10:39

idag blir en bra dag har jag känslan av! 

har ju mina underbara vänner och en ännu bättre vän! 

lyckligt lottad som har dig! 


nu sitter minnah på golvet och äter majskrokar medans max sitter och bygger med lego! 

mitt kära sovsällskap står i duschen och jag sitter här och passar barnen! 

minnah är väldigt nyfiken på max lego. 


idag är det folkrace, men får se om vi åker, vet ej än.. hoppas, iaf en liten sväng, det är ju så sjukt roligt! 


nu ska jag sysselsätta minnah så att max får sitt lego för sigsjälv! 

Av Louise Åhs - 16 maj 2012 16:21

ja här händer det grejjer! inget jag tänker gå in på här, men ni ska veta att här, HÄR händer det grejjer! - tamejfan hela tiden! ojojoj! 


igår var jag upp på sjukhuset med min lilla älskling, hon har åkt på hosta, typ slemhosta, låter inge trevligt alls! men läkaren sa att det inte gick att göra något åt det, så bara att vänta tills det försvinner! 

satt sen och pratade med läkaren om migsjälv ett bra tag, han sa lite tänkvärda saker, menmen! just nu känner jag inte för att följa läkarens tips! 


I måndags morgon och i morse var jag väl bortskämd, direkt när jag och minnah vaknade så gick vi upp till mormor där vi la oss i sängen med henne.. jag somnar om och hon tar minnah ända tills jag vaknar vilket var ca 1 och halv 12. sköönt med sovmorgon, och inte nog med det, under tiden som jag sovit så har hon städat nere hos mig! är jag inte bortskämd? men hon ska få något fint i morsdagspresent som visar hur mycket jag uppskattar allt!


nu ska jag lägga mig på golver och mysa med min vackra dotter.. 



och jag vill tillägga att det finns en person på denna jord som jag aldrig kommer förstå mig på, jag kräks seriöst på denne personen och kommer förmodligen alltid göra det! usch! jag blir allvarligt talat äcklad på riktigt!! bläääh! 

Av Louise Åhs - 11 maj 2012 23:53

ja, man kanske ska göra en uppdatering idag också!

har haft fullt upp hela dagen, vaknade utav en duns! 

klev upp, tog minnah i famnen och gick raka vägen upp till Minnahs mormor och morfar, åt frukost och bara myste. 

sen åkte vi ner på Ljusdal, hämtade medicin till Malin åkte hem och lämnade det, åkte tillbaka upp på Ljusdal, stannade till hos jenny och pratade lite. 

sen åkte vi ner på finess och fikade med mormor, morfar, Kina och Tomas.. 

resten utav dagen har jag spenderat med Jenny, vart och fått höra både det ena och andra utav Ljusdals största idioter, sjukt ledsen, arg och förvånad blev jag! 


nu på kvällskvisten har vi kikat på bigbrother med carola, sen kom Christian och Jesper hit, så dom hjälpte mig att sätta upp en lampa i vardagsrummet, två handyman med andra ord! 


nu ska vi fortsätta mysas jag och tjejerna. 



Av Louise Åhs - 10 maj 2012 17:58

min mage vrider, vänder och ömmar så grymt mycket just nu! 

kan bero på att jag inte ätit något än, men vafan, får man såhär ont känner man inte för att äta heller! 

minnah har inte heller varit på mathumör idag, då hon får kväljningar så fort hon får mat i munnen, vill bara ha vätska hela tiden och majskrokar, det ända jag fått i henne! Banan gick också i, efter en stund!

resten utav dagen så har hon mestadels skrikit och varit sur, så nu ligger hon ute i vagnen och sover en skvätt igen i väntan på att mormor kommer hem så att jag kan ta en dusch och äta något! 


sitter nu och kikar på reprisen av gårdagens bigbrother, även fast jag såg det igår också!

undra om man ska söka till att bli statist eller kanske ansöka tills nästa år, om det blir något då? 

skulle nog vara en sjukt rolig upplevelse! 



har ju haft negativa känslor i kroppen ett tag nu, jag undrar om jag börjar bli sjuk? eller om det är något annat som tynger ner mig! jag hoppas för guds skull att jag inte börjar bli sjuk, det klarar jag inte av! 

känns som att jag snart exploderar utav alla negativa energier i min kropp, slänger mig på golvet och gråter! 


nog om det! nu kom mormor hem, så nu ska jag försöka få i mig något! 



kanske uppdaterar mer sen, beror på hur jag känner mig! 

Av Louise Åhs - 10 maj 2012 14:04

känner att insperationen och motivationen till allt flödar i mig, 

skriva, fota, pyssla! 

men jag får ingenting gjort, eller jo, skriver gör jag ju! men om vad? till vilken nytta? vad skriver jag för något som intresserar? - inget, bara massa tomt babbel, ord som flyter ihop, ord utan mening! ungefär så det känns!


känns som att någon ännu en gång kört in nå äckliga tentakler i min kropp och bara suger ur och gottar sig på all min energi! 

vem är det, vem är du som tjuvar på min energi? 


ta någonting att äta i väntan på att min energi kommer tillbaka, och i väntan på att min älskling vaknar!

Av Louise Åhs - 10 maj 2012 13:40

Läser en killes blogg dagligen, denna kille kan sina grejer, verkar inte vara som alla andra, utandet verkar som att han bry sig! - på riktigt, om oss tjejer! 

han har tamejtusan de rätta orden för att fälla en tjej som en storm fäller träd! 


rekomenderar verkligen att alla tjejer där ute som är sjukt irriterad på hur killar beter sig mot en, pratar till en och hur dom prioriterar ska läsa denna underbara killes blogg! 


Klicka Här för att komma till Nisvet Suljic! 


 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards