louiseahs

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Louise Åhs - 3 maj 2012 00:54

lite roligt att endel anser att man har allvarliga problem, att man inte är normal, och hitan ditan, men den kanske ska fundera också på hur den själv beter sig? vad som anses onormalt i dina ögon kanske är normalt i någon annans och tvärt om! 

jag anser iallafall att du inte heller direkt beter dig som en normal människa bör göra, att du kanske ska fundera lite på vad du säger, skriver och påstår! 


som man behandlar andra blir man behandlad själv, eller hur är det man brukar säga! 

så kom inte och påstå igen att jag är onormal och liknande, för du kan fråga vem som helst vem som är mest normal utav oss och reagerar, agerar och beter sig mest normalt och onormalt, både du, jag och alla andra vet vad svaret blir! 


"detta är ren sanning!"  (vill du invända är det bara att komma med dina anledningar till vad som bör rättas ifrån min sida!!) 

Av Louise Åhs - 3 maj 2012 00:21

 


och kärleken till dig min älskade dotter, 

är obeskrivligt stor, ingen och då menar jag verkligen INGEN 

kommer någonsin kunna ta dig ifrån mig! 

för dig kan jag åla mig igenom eld och vatten, bara du är trygg och har det bra. 

vilket jag vet att du har! 


haft ett lååångt samtal med en god vän! 

så skönt att ha honom vid min sida. 

ställer upp och hjälper mig igenom både gott och ont! 


nej nu blir det sängen för mig! 

har lite saker jag måste planera imorgon, se hur jag ska gå tillväga för att lättast lyckas.


puss och kram!

"kärlek till er som behöver, och hat åt dig (eller ja i mitt fall, ER) som förtjänar det!"



Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards