louiseahs

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Louise Åhs - 7 maj 2012 18:08

sjukt allt detta alltså, personerna det handlar om har redan stulit all min energi så jag orkar f*n inte ens ta upp det här, så lite energi har jag kvar, och den ska jag lägga på min älskade dotter! 


idag har minnah stått själv i ca 5-6 sekunder, när hon märkte att hon inte höll i något eller att någon höll i henne tappade hon balansen! 

sen har hon även rest sig ifrån sittande till stående på golvet mot en pall, innan har hon ställt sig i sängen, men nu på golvet. 

har även insett idag hur söt min kära dotter är när man säger "ajaj" till henne när hon gör något hon inte får, då vänder hon sig emot en och ler med hela ansiktet, så svårt att hålla sig för skratt då! 


nu ska vi mysa massa i soffan innan lilltjejen ska sova! :) 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards