louiseahs

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Louise Åhs - 1 maj 2012 23:39

är så sjukt stolt över min älskade dotter,

vad mer behöver jag säga än 10 fingrar och 10 tår? 

hon är helt perfekt min älskade välskapta dotter! 


idag har hon varit ute hela dagen med mormor och mordar

medans jag ägnat dagen åt att vara inne och röja undan lite här i hemmet. 

ännu är det inte klart, men på mycket god väg. 

en hylla har jag satt upp, plockat undan all skit ifrån vardagsrummet, dammat, torkat golvet och dammsugit där inne, även rummet mellan hallen och vardagsrummet är fixat. 

köket är nästan klart, så nu är det bara hallarna, toaletten och sovrummen kvar! 



måste även få skryta lite mer då jag ...

är sjukt lycklig att jag har min Monica, Bengt och min Camilla som ställer upp i ur och skur och tar minnah när jag har det jobbigt, när jag vill sova, städa, bara sitta vid datorn, åka bort eller gå ut med mina kompisar. 

en del verkar tycka att det är rena skandalen, men jag vet vad jag gör, och jag vet vart gränsen går! 


jag och minnah går igenom en stor förändring nu i våra liv, 

men det är nog inget som tynger ner oss

utan lyfter upp oss till högre höjder, 

inget jag tänker skriva här ännu, ska se till så att allt ordnat sig riktigt först, 

sen kan jag gå ut med vad jag menar. 



många är nyfikna på vad som händer den 19:e maj, 

en del vet, förmodligen ganska många om dom tänker efter. 

iallafall dom ifrån denna trakten som läser. 

den 19:e maj är det FOLKRACE!

längtar som en idiot! 

blir älsklingens första folkrace någonsin, så här ska införskaffas hörselkåpor! 


igår var det sista april, hade en sjukt trevlig kväll med trevligt sällskap! 

jobbade lite i korvkiosken men mestadels var jag ute bland folket och umgicks. 

finaste fyrverkerierna stod vi också för! 

tänkte se om jag kunde få tag i en film därifrån så ska jag slänga upp den här sen! 


tänkte snart hoppa i säng, är sjukt trött! 

en dag i morgon också som man brukar säga!

den kommer bestå utav att sova ut och sen fortsätta med städningen! 

hoppas på att vädret är lika fint i morgon, för isåfall ska jag tvätta undan all min tvätt och hänga ut. 

kläderna blir så sköna om dom fått torka ute! 


känner nu att jag trivs sjukt bra i min lägenhet, fått den till min igenom bara några småfix, 

sover fruktansvärt bra på nätterna, och ja, bara stormtrivs! 

har även lite nöje att fördriva dagen med i morgon! 

ska skriva ut lite bilder om mina patroner räcker och fixa lite tavlor.


nu ska jag hoppa i säng, för jag är sjukligt trött! 

natti natti alla söta och glada. 




Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards