louiseahs

Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Vardagen idag & vardagen imorgon.

Av Louise Åhs - 26 januari 2014 23:05

Har under många år levt på ett visst sätt, tillfredställt andra hela tiden och haft en sorts vardag.
Nu börjar allt vända lite till min egen fördel, jag tillfredställer mig själv & börjar få riktigt bra ordning på mitt liv och min vardag.

Jag skulle dock aldrig ha tagit mig dit jag står idag utan några väldigt speciella personer i mitt liv, först och främst är det Jimmy som hjälpt mig och lyft upp mig ifrån botten & det är jag evigt tacksam för.

Sen har vi Emma såklart som jag kan öppna mig helt och hållet för vilket är helt underbart, och även Tony som alltid är rak, ärlig och lär mig väldigt mycket, - dessa två människor står mig fruktansvärt nära.

Minnah som hela dagarna lyser upp mitt liv med sin närhet, ska inte ljuga, absolut är det jobbigt emellanåt att vara ensamstående med trots och grejor, men ändå så får hon mig alltid att le, vilket bus hon än hittat på.

Nu varken orkar jag eller har tid att skriva nå mer, ska ringa Jimmy och säga godnatt sen är det dags att sova. :)

Slänger in lite bilder också. :)

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Åhs - 10 februari 2015 11:00

Kan äntligen säga med säkerhet att jag funnit min man, träffat honom lite titt som tätt senaste åren, på krogen, fest, byn, gemensamma vänner, osv..  i September gjorde jag mina första pass själv som utbildad croupier för cherry spelglädje, och där...

Av Louise Åhs - 22 september 2014 22:24

som vanligt så dröjer det mellan inläggen..      som jag skrev på fb, ingen behöver slå mig hårt i ansiktet för att jag ska få känna att jag lever iallafall...  många bollar i luften, den saknade personen som skulle ha varit den ända hjälp...

Av Louise Åhs - 27 juli 2014 01:09

känner att det mesta är underbart, förlorar man en står tusen åter!! det var mina ord ikväll! ...

Av Louise Åhs - 6 maj 2014 23:42


Är förhoppninigentaget, eller kanske bara halva? Det finns en, en ända person som verkligen kommer in på djupet, kanske därför det är svårt att vända sig dit? -blir allt lättare när man trycker på den där knappen? Den som bryter allt offentl...

Av Louise Åhs - 28 april 2014 23:31


När ett hjärta blöder? Ge mig ett svar på det, kan inte få stopp på smärtan innanför bröstet.. Det gör ont i hjärta & själ när ens 2,5åriga dotter vill att du ska vara en del utav hennes familj och du endast svarar med din tystnad.. det värker ...

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards