louiseahs

Alla inlägg under mars 2014

Av Louise Åhs - 19 mars 2014 14:10

livet har under den senaste tiden varit som en berg&dalbana. 

händer mycket, både negativt och positivt. 

kan ju börja med att säga att jag rasat i vikt senaste månaderna, vilket är riktigt positivt och det har även gett mig mer motivation till att fortsätta, totalt har jag nu tappat 12 kg, 4cm runt bredaste stället på magen och 5,5cm runt midjan. 


ska börja på arbetsträning och jobba mig till en fungerande vardag igen. 


finns så otroligt mycket som hänt och som jag egentligen skulle vilja skriva, men känner att tiden är knapp, har lite att dona med idag, men det var iallafall några rader, bättre än ingenting! 


kanske uppdaterar nå mer senare eller en annan dag, när jag får lust helt enkelt, lovar ingenting. :) 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards