louiseahs

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Louise Åhs - 2 november 2011 22:50

frågan är ju om man gjort rätt val? 

ena sekunden känns det som att det är 100% rätt val, och i nästa stund känns det helt åt helvete fel! 

men jag antar att det tar några dagar att vänja sig. 


sitter här nu med min otroligt söta lilla dator i knät, kollar runt lite på face och här såklart. har ju gått in i en databeroende period, om någon vecka kommer jag förmodligen aldrig sitta vid datorn längre, och aldrig uppdatera denna blogg, ingen av dom andra heller iofs. 

men just nu känns den tiden väldigt långt borta, eftersom jag inte kommer ha mycket för mig på dagarna längre! 


min lilla sessa ligger och sover, sötfia hon! 


jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, nu har jag fått torka igen! ingenting kommer ut på tangenterna som jag vill skriva, jag vet inte varför, kanske känner ångest över det också. för skriver jag fel saker här blir det ju ett JÄVLA liv. men jaja. ska väl hålla tyst istället, bevara allt inom mig och bli djupt deprimerad igen kanske. en del förstår ju inte folk som vill prata om hur dom mår och känner, jag är en sån person som mår bra utav att prata, och gör det gärna. medans du bara ser fel med det, inte bara det, utan allt jag gör. håller jag det inom mig blir jag arg och irriterad, och då är det fel också. aldrig är du nöjd! 


jaja... nu ska jag fortsätta kolla på tv, får se om jag uppdaterar något mer ikväll, annars kommer det nog ett inlägg i morgon! 

Av Louise Åhs - 2 november 2011 11:32

ska jag vara helt ärlig? 

just nu sitter jag här och kollar runt på youtube och andra sidor där dom lär ut hur man designar sin blogg, och jag måste bara säga att jag fattar INGENTING! blir snart tokig på mig själv! 

när det blir såhär känns det som att jag överinformeras så att hela huvudet blir tungt och sprängfyllt med information! jag slår vad, snart exploderar seriöst min skalle! och ändå fattar jag ingenting! 

kanske ska lägga ner det här med bloggdesign och skriva en handlingslista istället? 


någon med bra mattips, eller jag kanske ska söka efter det också och inte fatta nå? ;)

Av Louise Åhs - 2 november 2011 09:40

jag gjorde ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp hela långa dagen! 

först blev det lunch med Jenny på märtas, sen gick vi en sväng på Ljusdal. var iväg på möte halv 2, sen var jag och christian på försäringskassan och ansökte om bostadsbidrag. jag gick därifrån medans Christian åkte upp och hämtade Emelie och släppte av henne med mig. Christian åkte till sin bliviande praktikplats och skrev papper med dom, så gick jag och emelie runt på Ljusdal, vi gick in på coop och där hittade vi lösgodis för 49:- / kg, mums tänkte jag och plockade ihop en påse. vi gick igenom hela Ljusdal bort till Malin där Monica skulle hämta upp oss och vi skulle åka hem till mig och äta mat.

kom fram till Färila och mitt hem, klev ur bilen, och då kom jag på att jag inte hade någon nyckel med mig, så vi vände och åkte till hybo! till middag blev det fläskfile och potatisgratäng! fy så smaskens!

Sen badade vi Minnah, hon tycker minnsan att det är lika roligt varje gång!


när vi kom hem igår kväll kom jag på att lampan inne i badrummet hade gått sönder, så jag letade upp en ny, dock hittade jag bara röda. så nu har vi en röd lampa inne i badrummet, men ja. det är ju lite porrigt!


vill tattuera mig igen! men vet inte riktigt vad jag vill göra? och jag har ju inte råd heller! så trist!  


haha, en sak tycker jag är så sjukt! det finns ju en del som måste fantisera sig igenom livet? för saker och ting går inte så fort som dom påstår, men vad ska vi inte gå in på mer i detalj, säger bara att tiden springer inte fram på det sättet! visst kan man tycka att tiden går fort, men nej, inte på det viset! 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards