louiseahs

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Louise Åhs - 14 juli 2013 20:15

Äntligen hemma, detta var det värsta jag vart med om, 12 timmar.. 12 jäkla timmar i bilen! MEN, det var det värt! :)
Fått i oss mat nu, självklart ska minnah vara med momma och offa hela tiden så jag ska sätta igång och packa upp oss. :)

Av Louise Åhs - 14 juli 2013 03:05

Som jag frivilligt ser till att en utav mina iPhone åker i backen!
Förhoppningsvis var det sista gången!
Som tur var gick inget sönder utan istället kom min vibration tillbaka, vilket känns ganska gött.
Synd bara att saker och ting ska behöva inträffa hela tiden.
Men som jag sa direkt till personen i fråga, "du har satt igång fel disskution, vid fel tillfälle, med fel person" japp, så äre!

Så jävla trött på allt tjat, gnäll och bråk hela jävla tiden, alltid är det något!
Tråkigt att behöva förlora en vän, men skönt att slippa all skit.

" det är du som gjort detta val, jag hoppas du är stolt "
Ta in, ta lärdom.

Skönt att få spy av sig lite känslor här!

Och en liten påminnelse till er läsare, hur går det med kommentarerna då? :)
Ni verkar ju vara väldigt nyfiken på mitt liv, så varför ska inte jag få veta att just du vart här? :)

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards