louiseahs

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Louise Åhs - 5 juli 2013 08:25

Jag vet inte riktigt hur jag mår längre, känns dom att jag inte vet ett skit för tillfället.
Det ända jag vet är att jag har den i mitt liv som jag behöver..


Du tar tamejfan varje jävla chans du får, och JA, du vinner! Du är, har alltid varit och kommer alltid vara såhär emot mig. Behandla mig på det här sättet och tro att det är okej. Men det ska du veta att det är det inte, den här ronden vinner du, men jag samlar kraft och har gjort det länge tills bomben kommer släppas tillbaka på dig och det är jag som kommer släppa den där! Jag kommer sikta! Och jag kommer träffa! På dom allra jobbigaste ställena.

Nä undra om man ska försöka sova någon timme till nu när man äntligen får, men det är ju så svårt! Jag får försöka iallafall, godnatt en stund.

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards