louiseahs

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Louise Åhs - 30 oktober 2011 10:02

jaha, då har man överlevt två jättestressiga dagar! fredagen var det åka fram och tillbaka till Hybo och fixa och dona massa inför lördagen, bakade och grejs! 

lördagen startade väldigt tidigt på morgonen! redan klockan 7 slog jag upp mina ögon, hoppade in i duschen och där stannade jag länge, för gud så skönt det var med en lååång varm dusch! skyndade att klä på mig och Minnah och packa in oss i bilen, skjutsade Minnah till Tallåsen till A-K och sen åkte jag ner på Ljusdal för att hämta upp Emelie och styrde mot Hudiksvall. - för igår var ingen vanlig dag, för det var faktiskt EMELIES 20års dag! "hurra hurra hurra" min födelsedagspresent till emelie blev att jag körde henne till Hudiksvall så att hon kunde gå på bolaget där, för det kändes som att det skulle vara större utbud på grejer där. 

gick in på lindex för att leta en bh till mig, men icke sa nicke! där fanns ingen jag fastnade för, däremot köpte emelie sin andra nya bh för denna vecka! usch så orättvist! vill göra en bröstförminskning, skulle nog behöva det med! men det är en annan historia! vi blev kvar i hudik lite förlänge eftersom vi var in till maria på ting med tanke och pratade med henne. så det blev lite stressigt till Ljusdal. vi åkte på finess och hämtade ut emelies tårta. sen åkte vi på dollar och in på målet, beställde varsin pizza, åkte på coop och sen till hsb. hämtade upp pizzan och skyndade oss till tallåsen, slängde i oss pizzorna och sen började folket ramla in, vi måste ha blivit ca 20-25 st. emelie fick jättefina presenter, det mesta i lila. sen blev det stress igen, eftersom vi hade 2 timmar på oss att komma hem till emelie, äta, städa, fixa oss och grejja innan det kom mer folk. 


folket kom senare än väntat, men det gjorde inget,vi festade, pratade lyssnade på musik och spelade ölspel. sen bar det ner på Ljusdal för krogen! skulle in på stadt, men jag ändrade mig, så jag gick på järnvägs istället, där träffade man mycket trevligt folk! 


hemresan orkar jag inte ens skriva om, för fy satan vilken jobbig hemresa, men tack Mattias Olsson för skjutsen och all fix! 


nu är jag i tallåsen hos A-K med Christian, William, Ludvig, Raffe och Manne. kollar på pranked och väntar på att A-K ska sluta jobba och komma hit med pizza åt oss! bakfyllekäk! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards