louiseahs

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Louise Åhs - 24 oktober 2011 22:18

 


Minnah Britta Forslund Åhs




 30 Augusti 2011 - 19:27


 


50cm lång - 3118gram




Min stora kärlek i livet. <3  


Av Louise Åhs - 24 oktober 2011 22:04

HAHAHA, jag måste bara säga det, - fan vad kass jag är. skriver här i mitt förra inlägg att jag har kopplat ihop bloggen med facebook, men dyker det upp någon länk på facebook eller? nej.. haha, hur dålig är jag då som inte ens lyckas med en sån enkel sak? jag måste ju seriöst vara trög eller nå. allvarligt, jag sitter här i soffan och skrattar åt mig själv. hur lyckas jag? 


aja, nu kommer iaf detta inlägg komma in på facebook hoppas jag. annars är jag riktigt dålig! 

Av Louise Åhs - 24 oktober 2011 21:40

ja, nu har jag nog bestämt mig.. kanske.. som jag känner nu så kommer jag nog mest använda mig utav min blogg här på bloggplatsen.se istället för den bloggen jag har på bloggo.nu, men vi får se, kommer förmodligen uppdatera där med, lite då och då.. fick ju ett väldigt smart tips utav Josefine, och det var att jag kunde ju faktiskt skriva i båda bloggarna samma sak, men det känns ju bara jobbigt! haha. 

men ni märker ju, för nu har jag kopplat denna blogg till facebook, så det kommer ju upp där när jag uppdaterar. kanske är lättare att komma ihåg min blogg då. 


tänkte att jag skulle leta upp någon som är duktig på designa här på bloggplatsen, sen tänkte jag dra till med mig charm och flörta lite så kanske någon gullig snäll själ vill hjälpa mig ? 


sitter just nu i min enorma mysiga soffa med en filt runt mig och massa värmeljus runt omkring mig, har mtv på som vanligt. just nu är det mindfreak men snart så startar ju jersey shore, whiihoo! men en sak har jag faktiskt funderat på, hur fan funkar det där med jersey shore, jag har sett samma avsnitt 100 gånger, jag vet att dom nya avsnitten sänds på söndagarna, men om man missar det och vill se reprisen då, när går den? det känns som att dom hoppar mellan alla säsongerna och alla avsnitten, så det är nästan aldrig något sammanhang. eller är det bara jag som är trög och inte hänger med? 


nu börjar det iaf, så nu ska jag ägna mig åt det, sen blir det nog sängen för mig. 

det var ju denna måndag det. 

Av Louise Åhs - 24 oktober 2011 18:52

jag har ju sagt att jag ska skriva den korta historien om mig, så jag ska väl göra det då. vet dock inte riktigt vart jag ska börja. (...) 

ja men jag kan ju göra såhär då! 


Namn: 

fick mitt namn Louise efter en artist, vet dock inte vilken? eller om det var ifrån låten Eloise. (?) håller ingen koll, då jag hört båda delarna, tror jag... haha! 


Familj:

Min familj är väldigt invecklad då jag har så många familjer och familjemedlemmar, men kan ju tala om vilka alla är så att det är klargjort. 

Min älskade dotter Minnah, som i morgon blir 8 veckor. 

Britta - min biologiska mamma som tyvärr lämnade jordelivet när jag var 8 år.

Stig - min biologiska pappa som även han lämnade oss när jag var 8. 

Fredrik - min biologiska halvbror, 35 år gammal och har 2 barn.

Henrik - en biologisk bror, 29 år och har 1 barn, och 4 bonusbarn.

Cristoffer - 27 år också han är en biologisk bror till mig.

Monica & Bengt - mina fosterföräldrar, med deras 3 barn - Marcus, Malin & Mårten. 

det är min stora goa familj det! 


Fritid: 

älskar att umgås med mina goa vänner, men tycker ibland om att vara ensam också. var väldigt intresserad utav foto innan jag blev gravid, men tappade det i samband med flytten upp till hälsingeskogarna igen. tycker fortfarande att det är roligt att fotografera, bara det att det inte händer lika ofta längre, och det är trist. ska väl försöka ta mig i kragen när jag flyttat till nya lägenheten och börja fotografera igen då. bor just nu i en stor 3:a i färila, men ska flytta till en 4:a i hybo som är två kvadratmeter större i mitten på november. känner att det är det bästa då det går åt så in i helsike mycket pengar på bensin idag då jag åker till Ljusdal nästan varje dag.. med oss flyttar Minnahs pappa Christian och våran kissemiss Dutchess. dock önskar jag ibland att jag kunde flytta till borås igen, där jag har min goda vän Josefine som jag saknar så enormt mycket här uppe. 


nu blir det matlagning för mig, så jag uppdaterar kanske mer sen, kan dock inte lova något! 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards