louiseahs

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Louise Åhs - 8 december 2011 21:51

som ni kanske ser så har jag gjort några uppdateringar idag, eftersom vårat internet varit knepigt så har jag inte kunnat skriva något. men nu är jag här igen, dock igenom telefonens internet, så det läre ju inte ske ofta vill jag mena, ska kolla varför internetet är knepigt. det är ju faktiskt inte roligt att sitta utan internet hela dagen! 


men igår fyllde ju jag hela 20 år, jippie - äntligen bolaget! var in för första gången idag! det kändes ju lite knepigt måste jag säga! var där med Jenny.. handlade lite inför lördagens födelsedagsfest / inflyttningsfest vilket jag tror kommer bli en riktigt lyckad kväll! 


nu sitter jag och småkikar lite på Johan Falk, så jäkla bra filmer!! 


uppdaterar kanske mer sen?! vet inte riktigt om jag orkar, vi får se! kanske blir sängen nu också? 


 

Av Louise Åhs - 8 december 2011 21:16

1: Den svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder.

2: Engmans kapell - i hennes famn.

3: Lars winnerbäck - Elegi.

4: Train - Hey, soul sister.

5: Eminem - Love the way you lie ft. Rihanna

6: Eminem - beautiful.



 

Av Louise Åhs - 8 december 2011 21:06

1: SPINDLAR!!!

2: ormar.

3: mörker.

4: paranormal activity. (stavas?)

5: att något skulle hända Minnah.

6: att ramla.

7: om jag skulle vakna och inte min dotter skulle vakna med mig! 
nummer fem & sju är dem största rädslorna!!



 

Av Louise Åhs - 8 december 2011 20:59

1: falska människor.

2: folk som låtsas som att dom är ens vänner sen vänder en ryggen!

3: att vara övertrött. 

4: telefonköer.

5: när personer tror att dom har rätt även fast dom har fel, men dom vägrar erkänna!

6: att jag inte har några tv-kanaler. 

7: huvudvärk.

8: långa oläsbara sms!


 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards