louiseahs

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Louise Åhs - 3 december 2011 20:49

som ni kanske ser så har jag ändrat min design, gav mig fan på att jag skulle lyckas göra min egen header! och det gjorde jag ju, inte alls så pjåkigt om jag får säga det själv! vad tycker ni? :D


Minnah sitter i babysittern och tittar på när jag spelar Buzz! hon är ju ganska road verkar det som, hon säger inte mycket. 


idag har jag packat upp lite grejor, satt upp rullgardin och gardiner i sovrummet. körde ju två vändor med flytt igår, så nu natten som var så sov vi i nya lägenheten, sov fruktansvärt bra. så nu har jag massa grejor att packa upp och möblera, det ser jag fram emot, har dock inte haft orken riktigt idag, blir kanske bättre i morgon?! 


måste också klaga lite, finns EN person på denna jord som jag håller på att få nå spel på!!! mer än så säger jag inte! någon som undrar så varsego att fråga, inte säkert att jag svarar! men om jag litar på dig och vet att du kan hålla en hemlighet KANSKE jag berättar! 


 




Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards