louiseahs

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Louise Åhs - 4 juni 2012 15:38

ja det var ju ett bra tag sen jag uppdaterade här nu! 

hänt sjukt mycket saker sen senast. 

vet inte riktigt vart jag ska börja.... så jag kanske lika gärna ska låta bli! haha. 


var barnledig hela helgen, vilket var riktigt skönt. 

händer så sjukt mycket runt omkring mig nu så lite egen tid var behövligt. 

tack Camilla som ställer upp för mig i ur och skur! 


kissen har nu fått sina bebisar också,

3 stycken jättesöta små liv! 

1 utav dom har redan öppnat ögonen helt, 

dom andra två är på god väg. 

1 är förmodligen hane och dom andra två honor. 


Minnah sitter just nu vid tv:n och kikar och jag springer mellan datorn och hallfönstret, för kissemamman är ute och har varit det jättelänge nu, och bebisarna är vakna, förmodligen hungriga också.. 

hon kommer inte när jag ropar heller, så börjar bli lite orolig att något hänt henne! 


ska nog gå ett varv runt huset och se om jag kan hitta henne! 


Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards