louiseahs

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Louise Åhs - 4 mars 2012 23:34

som rubriken lyder, om ni är nyfiken så ska jag skriva lite om alla 1000-tals tankar som snurrar i huvudet på mig! 


största tanken/frågan jag har är varför? varför är man så dum? varför gör man saker man vet att man sen kommer ångra? 

och när? när kommer allt detta försvinna? när kommer allt ha lagt sig? 

och varför är JAG så dum att jag sätter mig i sitsar jag sen inte kan ta mig ur? varför kan inte allt bara ordna sig på några ögonblick? 


usch så less jag är på migsjälv, mitt liv och allt!! :( 


och för er som missuppfattar! NEJ, jag är inte less på Minnah, Minnah är faktiskt det som tar mig upp på dagarna, min lilla solstråle! 


har nu suttit och pratat med viktoria i typ 45 minuter, så nu blir det sängen för mig, fortsätter KANSKE uppdateringen i morgon! beror väl lite på vilket humör jag är på! 


 

Presentation


Louise här, född 1991. Den 30 Augusti 2011 blev jag mamma till världens underbaraste lilla tjej som fick namnet Minnah. Detta är min vardag som ung mamma, bland vänner och fiender!
enjoy!

Minnah Britta Forslund Åhs

Lilypie Second Birthday tickers

mamma & pappa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Fråga mig

5 besvarade frågor

Lämna ett spår!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Minnah

 

 

 

     

 

ÄLSKADE HJÄRTAT!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards